Pliantele sunt cel mai des recunoscute dupa formatul clasic (trifold – tip fereastra ), iar acestea, impreuna cu o grafica adecvata si un print calitativ pot deveni un instrument puternic de promovare. Deseori pliantele sunt confundate cu flyerele, insa trebuie de retinut ca denumirea de pliante vine de la “a plia”, ce inseamna impaturire.
Pliantele sunt des intalnite in diferite formate si dimensiuni iar modul de personalizare este unul extrem de variat. Fiind recunoscute ca o metoda clasica de promovare, acestea constituie totusi un instrument de marketing facil datorita costurilor reduse.
Distributia de pliante se realizeaza in diferite moduri: pe strada, in cutiile postale, in companii si institutii, in cadrul targurilor si expozitiilor, transmise prin ziare si reviste, etc.
- Tipuri de pliere: 7 moduri
- Format desfasurat: A5 / A4 / A3
- Grosime hartie: 115 gr / 135 gr / 160 gr
- Tiraje: incepand cu 100 de buc
- Conceptie grafica pliante: la solicitarea clientilor va stam la dispozitie cu servicii de conceptie grafica.
Tipuri de pliere: